zaterdag 4 augustus 2007

Trots laten zien/ Proud to tell you

Voorkant van het tijdschrift. Front of the magazine.
Het artikel, klik op de foto voor een grotere afbeelding. The article, click on the picture for a larger image.
Ik vond het heel leuk toen mij een poosje geleden gevraagd werd of ze een puzzelstuk, wat ik voor Wednesday Stamper had gemaakt mochten gebruiken voor een artikel over de Wednesday Stamper in een nieuw tijdschrift 'Artful Blogging'. Het is dan afwachten of men het kan gebruiken in het artikel.
Gister kreeg ik het tijdschrift toegestuurd en vol trots zag ik dat ze het geplaatst hebben! Hierbij wil ik ook Belinda, Viola, Daniela, Audrey, Doreen, Kristy, Isabelle en Tina feliciteren met hun schitterende bijdragen in het blad.
Ook nog even de originele scan erbij omdat de kleuren in het blad iets anders overkomen.
A little while ago they asked me if they could use my jigsaw puzzle for the new magazine "Artful Blogging'. I made this piece for Wednesday Stamper. Yesterday I received the magazine and they have published my jigsaw puzzle in the article from Belinda Schneider about Wednesday Stamper!! I also want to congratulate Belinda, Viola, Daniela, Audrey, Doreen, Kristy, Isabelle and Tina with their gorgeous publications!

16 opmerkingen:

Paula zei

This is fantastic & love that puzzle piece.
We don't have any magazines like that here in the UK. You must be feeling very proud.

isa norris zei

LOVE your jigsaw puzzle piece Sija !!
Can't wait to see the magazine, I bet it's waiting for me at home !
congratulations on being published !

Audrey zei

Gefeliciteerd! wat leuk voor jou! Eens kijken waar ik dat blad op de kop kan tikken!

Annieta Vries zei

Geweldig Sija! dit blad is héél beroemd, overal zie je hem opduiken. Goh: je wordt steeds beroemder zo en terecht! Je maakt zulke mooie dingen!!! xxx

Viola zei

Congrats,too, Sija! I love your puzzle piece! :-)

jo capper-sandon zei

Huge congratulations!! You must be extatic!!

Shary zei

Congratulations Sija, it was a beautiful piece.

Carmen zei

Really a wonderful piece of art, contratulation for beeing published!

Willy zei

Gefeliciteerd Sija, wat geweldig!!! Het is ook een prachtig puzzelstuk, maar ja... eigenlijk hadden ze het hele tijdschrift wel met dat schitterende werk van jou kunnen vullen.

bockel24 zei

Congrats on being featured, Sija! I´ve bought this issue, and it´s great!

Hermine zei

Van harte gefeliciteerd!!!!

Anietje zei

Van harte gefeliciteerd!! WELVERDIEND hoor, met zo een prachtig puzzelstuk!!!
En net wat Willy zei, ze kunnen makkelijk een heel boek vullen met jouw werkstukken. Stuk voor stuk juweeltjes!!

Godelieve zei

Gefeliciteerd Sija! Leuk! Ze hadden gewoon elk werkstuk van jou kunnen vragen, 't zijn allemaal meesterwerkjes.

DymphieM zei

Proficiat! Helemaal welverdiend!

Sharon zei

Congratulations on your success, Sija!!!! Wonderful work. :D

Gaby Bee. zei

Congratulations on beeing published,
Sija! Your puzzle piece is amazing!